Ponuky práce | asistentky.sk

Ponuky práce pre sekretárky, asistentky

Nájdete tu aktuálne ponuky práce pre asistentky, sekretárky, odborníkov v administratíve, cestovnom ruchu i obchode. Platy a benefity.

Náplň práce Pracovník zákazníckeho servisu

Misia

Poskytovanie profesionálnej zákazníckej podpory a pomoci zákazníkom, ako súčasti procesu predaja.

Popis pracovnej pozície

Pracovník zákazníckeho servisu ako styčný kontakt spoločnosti so zákazníkom zodpovedá za poskytnutie dôsledného, profesionálneho a úplného zákazníckeho servisu - primeranej podpory a pomoci. Zákazníkmi sú buď spotrebitelia alebo firmy. Pracujú v širokom spektre organizácií - obchodných firmách, finančných inštitúciách, poskytovateľov služieb. Podľa toho sa líši ich zameranie a dominantné činnosti. Pracovník zákazníckeho servisu je zameraný na poskytovanie procesných informácií, napríklad o stave spracovania objednávky, rieši reklamácie, a rôzne informačné požiadavky. Zo zákazníkom komunikuje telefonicky, emailom, klasickou poštou alebo aj osobne. Zákaznícky servis vo všeobecnejšom ponímaní zahŕňa viacero pozícií, z ktorých najfrekventovanejšie sú - pracovník zákazníckeho servisu, operátor call centra, konzultant technickej podpory, pracovník helpdesku. Ich spoločnou črtou je, že komunikujú so zákazníkmi na základe žiadosti zákazníkov, nie sú zameraní na predaj. Pracujú v kancelárii, call centre alebo v maloobchonej prevádzke.

Typické činnosti

Ďalšie činnosti

Vyžadované znalosti

Vyžadované skúsenosti

Osobnostné požiadavky

Požadované vzdelanie

Pracovné pozície s podobnou náplňou práce


Ponuky práce Pracovník zákazníckeho servisu

Naspäť

Partneri sekcie